خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/22 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عنابستانی:

فرافکنی در مورد برگزاری کنکور سیاسی‌کاری است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه فرافکنی در مورد برگزاری کنکور سیاسی‌کاری است، گفت: اظهارات ضد و نقیض در رابطه با کنکور به هیچ وجه به مجلس ارتباطی ندارد و دولت مسئول تمامی عواقب برگزاری کنکور در شرایط سخت است.

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از اظهارات ضد و نقیض وزرای علوم و بهداشت در مورد برگزاری کنکور، گفت: مسئولیت برگزاری کنکور با دولت و ستاد مقابله با کرونا و فرافکنی و وسط کشاندن پای مجلس در مورد کنکور سیاسی‌کاری است.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت چگونه در مورد تعطیلی حرم حضرت امام رضا ( ع ) به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین چگونگی برگزاری مراسم محرم اظهارنظر می‌کند اما در رابطه با برگزاری کنکور تصمیمات متناقض می‌گیرد.



 وی ادامه داد: یک وزارتخانه اعلام می‌کند به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری کنکور وجود ندارد و از سویی ستاد مقابله با کرونا تاکید می‌کند با رعایت پروتکل‌ها باید برگزار شود و این اظهارات ضد و نقیض جای تعجب دارد.



وی یادآور شد: دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید داشت که در برگزاری کنکور باید ملاحظات مردم در نظر گرفته شود و روسای کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات مجلس را مامور کرد تا از طریق وزارت علوم، موضوع را پیگیری کنند و پس از دو روز بعد اعلام شد که کنکور باید به تعویق انداخته شود و سپس با دستور رئیس جمهور در ستاد کرونا اعلام شد که کنکور باید برگزار شود و در واقع با این کار می‌خواهند مجلس را مقصر جلوه دهند.



نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد تصریح کرد: اظهارات ضد و نقیض در مورد برگزاری کنکور به هیچ وجه به مجلس ارتباطی ندارد و دولت موظف است پروتکل‌های بهداشتی و امنیت دانش‌آموزان را به صورت صد در صدی رعایت کند و مسئول تمامی عواقب برگزاری کنکور در شرایط سخت است.



عنابستانی افزود: معتقدیم بر اساس وضعیت اجرایی و شرایط فعلی دولت و گزارش‌های سازمان سنجش امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور وجود ندارد اما اگر مسئولان مربوطه در ستاد مقابله با کرونا به این جمع‌بندی رسیدند که امکان برگزاری آن وجود دارد باید مسئولیت عواقب تصمیماتی که می‌گیرند را بر عهده بگیرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 302880
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار