خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/25 - 14:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عنابستانی در مراسم ارتقای بخش ششتمد به شهرستان:

ضرورت نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به شهرستان های تازه تاسیس / عدم توازن در توسعه کشور بیداد می کند

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد برضرورت نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به شهرستان های تازه تاسیس تاکید کرد و گفت: عدم توازن در توسعه کشور بیداد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر عنابستانی در مراسم ارتقای بخش ششتمد به شهرستان و معرفی سرپرست فرمانداری ضمن تبریک به اهالی این شهرستان، گفت: امروز روز شروع است و پایان کار نیست؛ آغاز یک مسیر سخت است که باید همه باهم پرتلاش، مجاهدانه و خالصانه برای یک دوره خدمت بی منت برای مردم کار انجام دهیم. از جناب جعفری تشکر می کنم که مقدمات را فراهم کردند اما انتظار می رفت در افتتاح فرمانداری شهرستان تازه تاسیس به عنوان استاندار حضور می یافت.



عنابستانی ضمن تبریک به جناب کلاته سرپرست فرمانداری شهرستان ششتمد، ادامه داد: مسئولیت ایشان را سنگین می دانم زیرا اولین فرماندار هستند و باید امکانات را برای شروع یک حرکت مستحکم فراهم کنیم و دستگاه های اجرایی موثر به سرعت مستقر شوند.



نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد با اشاره به نبود زیر ساخت های لازم، افزود: در حوزه اعتبارات باید نگاه ویژه ای به شهرستان های تازه تاسیس شود؛ متاسفانه ساختمان فرمانداری وجود ندارد و از  آقای جعفری می خواهم به سرعت پیگیری کنند که یک ساختمان در شان مردم ششتمد ساخته شود.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تلاش های صورت گرفته در گذشته یادآور شد: علیرغم تلاش هایی که شده در حوزه زیر ساخت ها به ویژه موضوع راه مشکل داریم و در نیمه شرقی کشور فقط ٣۵ کیلومتر آزاد راه داریم؛ تمام آزادراه ها در نیمه غربی است و عدم توازن در توسعه کشور بیداد می کند.



وی همچنین با اشاره به موضوعات دیگری از قبیل اشتغال، آب و گاز گفت: با توجه به ظرفیت ویژه شهرستان در بخش معادن باید زنجیره ارزش معادن به طور ویژه دنبال شود.



در پایان مراسم با حضور عنابستانی به همراه جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و نبی پور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان و برخی مسئولان شهرستان، محل استقرار فرمانداری شهرستان ششتمد افتتاح شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 302958
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار