خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/01 - 19:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی با اشاره به مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس:

صندوق بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای حمایت از زنان خانه‌دار، روستایی و عشایری تشکیل می‌شود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون دولت مکلف شد پس از نهایی شدن و ابلاغ طرح جمعیت طی 6 ماه نسبت به تشکیل صندوق بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای حمایت از مادران خانه‌دار، روستایی و عشایر دارای سه تا شش فرزند اقدام کند.

مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز ( سه شنبه، یک مهرماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز با حضور برخی از اعضای کمیسیون‌های فرعی خبر داد و گفت: کمیسیون‌های فرعی مانند آموزش و برنامه و بودجه در رابطه با مباحث مرتبط  طرح مذکور نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد کارشناسان مرکز پژوهش‌ها با همکاری کمیسیون برنامه و بودجه  در مورد تامین منابع طرح بحث و گفت و گو کنند.



وی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون دولت مکلف شد پس از نهایی شدن و ابلاغ طرح جمعیت و تعالی خانواده طی 6 ماه نسبت به تشکیل صندوق بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای حمایت از مادران خانه دار، روستایی، عشایر دارای سه تا شش فرزند اقدام کند.



نماینده مردم فردوس در مجلس یازدهم یادآور شد: بر این اساس 70 درصد سهم این صندوق را دولت و 30 درصد را هم خانواده و مادران تامین می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 305117
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار