خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/28 - 18:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

درخواست سرپرست باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی

سرپرست باشگاه استقلال گفـت: در صورت تعیین تکلیف حق پخش تلویزیونی دیگر ما چالشی به عنوان محدودیت‌های مالی برای این باشگاه‌ها به خصوص استقلال نخواهیم داشت.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال پس از جلسه با  مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه ۲ باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در تهران واقع شده‌اند نمایندگان باید آستین همت بالا زده و به این باشگاه ها کمک کنند.



ضروروت الزام نهاد‌های خدماتی به پرداخت درصدی از درآمدشان به باشگاه‌های ورزشی



سرپرست باشگاه استقلال  افزود: ۲ کار و اقدام مهم می تواند مجلس انجام دهد، یکی بحث ارائه طرح ۲ فوریتی برای کمک به این ۲ باشگاه و الزام نهاد‌های خدماتی مانند شهرداری برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شان و اختصاص درصدی از درآمدهاشان با هدف شور و نشاط اجتماعی است. موضوع دیگری که درخواست کردم حق پخش تلویزیونی بود که در این سال‌ها مورد درخواست همه باشگاه‌های ایران بود و خواهشم این است که یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود.



وی ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد دیگر ما چالشی به عنوان محدودیت‌های مالی برای این باشگاه‌ها به خصوص استقلال نخواهیم داشت. چون درآمد‌هایی که حق پخش ایجاد می‌کند فکر می‌کنم تمام مشکلات مالی باشگاه‌های پر هوادار را پوشش خواهد داد./



 



انتهای پیام/

  • کد خبر : 306568
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار