خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/19 - 11:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
عصر امروز

حاجی‌میرزایی برای پاسخگویی به سئوال نمایندگان در کمیسیون آموزش حضور می‎یابد

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی دو روز در هفته جاری نشست تخصصی دارند که بر این اساس عصر امروز وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوال نمایندگان در کمیسیون آموزش حضور می‎یابد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، این هفته در روز یکشنبه 19 مردادماه و در روز سه شنبه 21 تیرماه در جلسه تخصصی خواهند داشت.



برا این اساس در روز یکشنبه دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سوالات: کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت (2فقره)، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان (2 فقره)، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت، علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل، رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل، محمد حسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب، حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک نیمروز و هامون، الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در دستور کار کمیسیون است.



در روز سه شنبه نیز پس از نشست هیئت رئیسه کمیسیون، دعوت از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت بررسی نحوه اعمال تعامل کمیسیون و شورای عالی انقلاب فرهنگی و دعوت از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان جهت ارائه گزارش عملکرد در دستور کار کمیسیون قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 302557
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار