خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/04 - 18:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
اسحاقی:

توجه جدی مجلس به مقوله فرهنگ هم تراز با معیشت و اقتصاد/ دشمن نمی‌تواند از طریق شبیخون فرهنگی موفقیتی کسب کند

نماینده مردم قائنات در مجلس با بیان اینکه معیشت، اقتصاد و فرهنگ هم تراز با هم در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: سال‌ها است مردم ایران از پیام رسان‌های خارجی استفاده می‌کنند و پای انقلاب ایستادند بنابراین دشمن نباید تصور کند از طریق شبیخون فرهنگی می‌تواند موفقیتی کسب کند.

سلمان اسحاقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مطالبه جدی مردم از مجلس رفع مشکلات اقتصادی است، گفت: مجلس هم در قالب طرح هایی این مهم را در دستور کار داده است البته برخی نمایندگان مباحثی مانند ساماندهی فضای مجازی را دنبال می‌کنند و نسبت به این موضوع دغدغه دارند؛ به طور قطع با فیلتر پیام رسان‌هایی مانند واتساپ و اینستاگرام پول مملکت به حساب فیلترشکن‌ها می‌رود و از سویی استفاده از فیلترشکن‌ها افزایش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.



نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فیلترینگ به کسب و کارهای اینترنتی و طرح‌های اشتغالزایی آسیب جدی وارد می‌کند، افزود: باید به گونه‌ای بسترها فراهم شود و برای مردم قابل قبول و مطمئن باشد که مردم خودشان داده‌ها و مشاغل را به فضای امن انتقال دهند نه اینکه با مسدود کردن به اقتصاد و معیشت مردم آسیب بزنیم.



وی یادآور شد: نباید اقدامی غیرکارشناسی انجام داد که معیشت و اقتصاد مردم متضرر شود و به واسطه این اقدام غیرکارشناسی باگ‌هایی به نام فیلترشکن ذی نفع شوند.



اسحاقی با بیان اینکه باید به موضوع فرهنگ و معیشت توامان توجه شود، گفت: ما نمی‌توانیم به موضوع معیشت توجه اما از موضوع فرهنگ غفلت کنیم بلکه هر دو بازوی قدرتمند نظام و انقلاب هستند و مردم بدانند که معیشت، اقتصاد و فرهنگ هم تراز با هم در دستور کار مجلس یازدهم قرار گرفته است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: با وجودی که سال ها است مردم ایران از پیام رسان های خارجی استفاده می کنند اما شاهد این هستیم که همچنان پای انقلاب، نظام و فرهنگ ایرانی و اسلامی ایستادند و دشمن نباید تصور کند می‌تواند از طریق شبیخون فرهنگی موفقیتی کسب کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 303541
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار