خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/11 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منادی در گفت و گو با خانه ملت پاسخ داد:

تصمیم کمیسیون آموزش درباره کنکور نظام قدیم چیست؟

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از نامه این کمیسیون به وزیر علوم برای بررسی امکان برگزاری کنکور نظام قدیم 1400 در شورای سنجش و پذیرش خبر داد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۱۱ آبان) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: نشست امروز دو دستور کار مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت که بررسی موضوع تمدید کنکور نظام قدیم و ادامه رسیدگی به طرح جهش تولید دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: دستور کار نخست کمیسیون به امکان برگزاری کنکور نظام قدیم برای دانش آموزان نظام قدیم اختصاص داشت که با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان موافق تمدید کنکور نظام قدیم بودند، مقرر شد نامه‌ای از جانب کمیسیون به وزیر علوم در این رابطه تنظیم و ارسال شود.



وی اضافه کرد: بنابراین مقرر شد عطف به نامه کمیسیون به وزیر علوم، شورای سنجش و پذیرش دانشجو این موضوع را بار دیگر مورد بررسی قرار دهد.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: در بخش دیگری از نشست امروز، ادامه رسیدگی به طرح جهش تولید دانش بنیان مورد رسیدگی قرار گرفت که این طرح نیز در مراحل پایانی رسیدگی برای ارائه به صحن قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 307379
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار