خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/21 - 13:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری خبرداد

بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده، دستور کار هفته آینده کمیسیون فرهنگی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد کمیسیون به صورت ویژه در روزهای یک شنبه تا سه شنبه هفته آینده به بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده بپردازد.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح دستور کار صبح امروز ( سه شنبه، 21 مردادماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز این کمیسیون با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز مطالعات زنان و خانواده خبر داد و گفت: در این نشست مقرر شد کمیسیون به صورت ویژه تمامی وقت خود در روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه هفته آینده را به بررسی این طرح اختصاص دهد.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: قرار شد برای جمع‌بندی نهایی، طرح را به دستگاه‌های مرتبط برای مطالعه و بررسی ارائه و سپس آنها را به کمیسیون دعوت تا نقطه نظرات خود را مطرح و طرح را به صحن علنی برای بررسی ارائه کنیم؛ تعهد کردیم ظرف یک ماه طرح جمعیت و تعالی خانواده که مورد انتظار مقام معظم رهبری است را تعیین تکلیف کنیم.



وی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست عصر امروز کمیسیون خبر داد و گفت: هفته آینده هم وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور می‌یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 302721
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار