خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/22 - 16:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
اسماعیلی:

انتقاداتی به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در مورد برگزاری کنکور و مراسم محرم وارد است

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی، انتقاداتی را نسبت به تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا پیرامون نحوه برگزاری کنکور و تعیین پروتکل‌های مراسم محرم وارد دانست.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اظهارات متناقض وزراتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون زمان برگزاری کنکور و تغییر ناگهانی تصمیم خود تنها بعد از گذشت 24 ساعت، گفت: بنده نسبت به عدم‌تمرکز اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا بر برنامه‌ریزی منسجم هم در رابطه با تغییر زمان برگزاری کنکور و هم تعیین پروتکل‌های برگزاری مراسم ماه محرم انتقاداتی را وارد می ‌دانم.



ستاد مقابله با کرونا باید به روال گذشته خود بازگردد



نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نحوه تصمیم‌گیری‌ها در ستاد ملی مقابله با کرونا کم کم یک سردرگمی در مردم ایجاد می‌کند و انتظام و صدای واحدی که در گذشته در این ستاد وجود داشت به دلیل تصمیمات فی‌البداهه‌ای که در آن اتخاذ می‌شود در حال خدشه‌دار شدن است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در قالب توصیه به ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: هم‌اکنون این ستاد باید به مدیریت منسجمی که در گذشته داشت، برگردد، چرا که برگزاری کنکور در زمان پیک شیوع کرونا، سلامت جوانان را تهدید می‌کند و این وضعیت را بدتر خواهد کرد.



نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم‌اکنون عدم تعیین زمان مشخص برای برگزاری کنکور، تصمیم‌گیری برای خانواده‌ها را با مشکل مواجه کرده است، چرا که هنوز مطمئن نیستند که این تصمیم بار دیگر تغییر پیدا نکند که این موضوع بار منفی روانی در سطح جامعه به ویژه برای جوانان شرکت‌کننده در کنکور ایجاد می‌کند و در برنامه‌هایی که برای ادامه تحصیل داشته‌اند نیز تاثیرگذار خواهد بود و در پی آن برای کشور نیز هزینه ایجاد خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 302872
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار