خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/25 - 15:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی ضمن تبریک افتخارآفرینی دکتر مریم کوچکی نژاد مطرح کرد

افتخار آفرینی بانوی محجبه ایرانی در سکوت خبری رسانه‌های معاند

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افتخار آفرینی دکتر مریم کوچکی نژاد که نامش در بین 40 دانشمند جوان تاثیرگذار ثبت شد را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام محمد وحیدی نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:



سرکار خانم دکتر مریم کوچکی نژاد؛ دانش آموخته دانشگاه شریف و استاد دانشگاه NORTHWESTEM



با سلام و تحیات الهی؛



شنیدن خبر مسرت بخش حضور حضرتعالی در بین 40 دانشمند جوان تاثیرگذار در دنیا باعث خرسندی و غرور است که تاثیر بسیاری در مجامع ملی و بین المللی داشت.



این موضوع بازتابی بین المللی داشت و تائید دیگری بر سرآمدی هوش ایرانی در جهان بود. هرچند که برخی خبرگزاری‌های بین‌المللی از بازتاب این خبر به دلیل پوشش و حجاب اسلامی این بانوی مجاهد و پیش رو در مسیر علم و دانش بشری سرباز زدند.



ایرانیان شاغل در مناصب مدیریتی در جهان همیشه موجبات غرور و افتخار ورزی برای این مرز و بوم را فراهم کرده بودند و این افتخار که با خواری رسانه‌های بین المللی مدعی بی طرفی و مدافع برابری نژاد همراه شد، این سربلندی را بیش از پیش در نزد ایرانیان معزز گردانید.



جغرافیای ایران اکنون با پیشرفت های چشمگیر علمی و فناوری و ظهور مسلسل وار فرهیختگان و نخبگان از جای جای این سرزمین جاودانه، بی شک مسیر خود را در زمینه های مختلف علمی و همچنین بسترهای فعالیت دانش بنیان در سطح جهان قدرتمندتر از پیش ادامه خواهد داد.



بنده به عنوان عضو کوچکی از این مرز و بوم مقدس، افتخارآفرینی شما بانوی محترم و ارزشمند گرامی را به شما و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظل العالی) و آحاد مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.



محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم



نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 304642
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار