خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/18 - 20:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
با حضور در سفارت افغانستان:

اعضای فراکسیون زنان مجلس شهادت جمعی از دانشجویان افغانستانی را تسلیت گفتند

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور در سفارت افغانستان مراتب همدردی خود و نمایندگان مجلس را در پی شهادت جمعی از دانشجویان در حمله تروریستی دانشگاه کابل اعلام کردند.

فاطمه قاسم پور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس در سفارت افغانستان گفت: به نمایندگی از طرف مجلس شورای اسلامی، مراتب تسلیت و همدردی خود و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی را  به مناسبت شهادت جمعی از دانشجویان دانشگاه کابل، به خانواده جان باختگان، دولت و ملت جمهوری اسلامی افغانستان به سفیر اعلام کردیم.











فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی


نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاریخ گواهی می دهد که مردم افغانستان، به ویژه زنان و دختران این سرزمین در میدان جهاد و ایثار، با جانفشانی و  صبر بر مصائب و دشواری‌ها، قاطعانه ایستاد‌گی کردند.



وی افزود: ملت و دولت افغانستان یقین بدانند جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری، در کنارشان ایستاده است و این اقدام تروریستی را که مغایر با همه مبانی انسانی، اصول و موازین حقوق بین المللی است، شدیداً محکوم می کند.











فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی


رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پایان از درگاه خداوند متعال برای خانواده قربانیان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت کرد.



به گزارش خانه ملت، اعضای فراکسیون زنان در پایان این دیدار دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی دانشگاه کابل را امضا کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 307673
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار