خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/18 - 10:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

آموزش مجازی در بودجه سال آینده باید مورد توجه قرار گیرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تأکید وزارت علوم مبنی بر اینکه آموزش‌ها در دانشگاه‌ها باید به صورت مجازی باشد، تصریح کرد: زیرساخت‌های آموزش مجازی در دانشگاه‌ها نیاز به ارتقا دارد.

علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه توسعه آموزش مجازی در دانشگاه نه تنها وظیفه وزارت علوم بوده بلکه وزارت ارتباطات نیز باید در این عرصه همکاری داشته باشد، اظهار کرد: آموزش مجازی در شرایط کرونا اصلی ترین اولویت است که باید مشکلات و مسائل آن حل و فصل شود.



وی ادامه داد: برای تحقق و توسعه آموزش مجازی در کشور نیازمند ارتقای زیرساخت‎‌ها هستیم و دولت باید به صورت ویژه‌ای حوزه آموزش مجازی را دریابد لذا این مسئله باید در بودجه سال آینده به منظور توسعه آموزش مجازی دیده شود.



شهبازی با اشاره به جایگاه والای علم و دانش و دانشگاه، افزود: شأن و جایگاه آموزش عالی باید حفظ شود و دانشگاه نباید وارد مسایل سیاسی شود.



وی اضافه کرد اظهار کرد: دانشگاه نباید وارد حواشی شود و باید در مسیر توسعه حرکت کند، بنده هم هیچ توقعی بجز رشد و توسعه علمی و پرورش نیروی انسانی توانمند از دانشگاه‌های شهرستان ندارم.



نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: امیداوریم با همفکری و تعامل همه ظرفیت‌های شهرستان در جهت رشد و توسعه استفاده کنیم.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، مشکلات نیروی انسانی، سرانه دانشجویان و کمبود اعتبارات و تجهیزات کارگاهی دانشکده را یکی دیگر از اولویت‌های آموزش عالی در مقطع کنونی برشمرد و تأکید کرد: قطعا برای ارتقای تجهیزات کارگاهی و سایر موارد نام برده در بودجه سالیانه اعتبارات ویژه‌‎ای در نظر گرفته خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 307635
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار