خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/07 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نصیرائی در تذکر شفاهی:

کمبود آب شرب خراسان جنوبی جدی است/ این وضعیت در شأن مردم نیست

نماینده مردم فردوس در مجلس با اشاره به وضعیت کمبود آب شرب در برخی از مناطق حوزه انتخابیه، گفت: کشاورزان و صنعتگران و مردم عزیز حتی در تامین آب شرب مشکلات جدی دارند، این موضوع در خور شأن این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجید نصیرائی در نشست علنی امروز (یکشنبه 7 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) که عملکرد کلی مجلس را تایید و افتخار مجلس انقلابی را بار دیگر تاکید و تایید فرمودند، از سفر پرخیر و برکت ریاست محترم مجلس به حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و گفت: برکات این سفر برای مردم خواهد ماند.



نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس یازدهم در تذکری به وزارت نیرو گفت: مردم استان خراسان جنوبی با کمبود جدی آب مواجهند، کشاورزان و صنعتگران و مردم عزیز حتی در تامین آب شرب مشکلات جدی دارند، این موضوع در خور شأن این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، نیست.



وی ادامه داد: در بخش هایی از این منطقه مردم دچار مشکلات جدی در تهیه آب شرب هستند، به سرعت این موضوع باید تدبیر و مشکلات برطرف شود.



نصیرائی خطاب به وزیر کشور نیز یادآور شد: مردم در برخی از شهرهای حوزه انتخابیه در بحث نان مشکل جدی دارند، متاسفانه با مشکل کمبود آرد مواجهیم و مردم باید ساعت ها در صف های نانوایی بمانند، این موضوع نیازمند تدبیر ویژه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 362418
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار