خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/08 - 12:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
موسوی لارگانی در تذکر شفاهی؛

پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان سال ها است آغاز شده اما تعیین تکلیف نشده است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه های نیمه تمام حوزه راه استان اصفهان تذکر داد و گفت: پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان سال ها است آغاز شده اما تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 8 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای محرابیان بفرمایید پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مشکل آب اصفهان که فرمودند مسئولان شب از روز نشناسند، برای پروژه های خرسان، پروژه بهشت آباد، سد تونل کوهرنگ 3 چه کردید؟ وعده های شما در سفر به اصفهان چه شد؟



نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم بیان کرد: خطاب به مسئولان دولتی به ویژه در استان اصفهان تذکر می دهم بی دلیل بین مردم تفرقه و دشمنی ایجاد نکنید، چه تفاوتی بین کشاورزان شرق و غرب وجود دارد که شما همواره چشم به شرق دارید ما نوکر کشاورزان شرق هستیم اما بدانید کشاورزان محروم لنجانی، مبارکه ای و نجف آبادی هیچ تفاوتی با سایر کشاورزان ندارند.



وی اضافه کرد: طبق تومار شیخ بهایی 55 درصد حق آبه زاینده رود سهم کشاورزان غرب است حال چرا رئیس جمهور و وزیر زمانی که به استان می آیند فقط سفر به شرق را در دستورکار خود قرار می دهند؟ چرا در سخنرانی ها و مصاحبه ها فقط شرق را ذکر می کنید؟ چرا کشاورزان را نسبت به این بی توجهی عصبانی و حساس می کنید؟ زاینده رود از سراب تا پایاب نیازمند نگاه واحد است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: تا این نگاه منطقه ای در دولت های مختلف وجود دارد امیدی به اصلاح امور و حل معضل زاینده رود نیست.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر راه در خصوص پروژه های نیمه تمام حوزه راه استان اصفهان تذکر داد و افزود: پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان سال ها است آغاز شده اما تعیین تکلیف نشده است، پروژه های راه شهرستان فلاورجان به میراث ماندگار برای این وزارتخانه تبدیل شده است.



وی تصریح کرد: تعریض پل اتوبان ذوب آهن، اصلاح دیوارهای پل اتوبان ذوب آهن، روشنی جاده ها، آسفالت راه های شهری و روستایی نمونه ای از پروژه های نیمه تمامی است که مردم انتظار دارند تعیین تکلیف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 362536
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار