خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسن پور بیگلری در تذکر شفاهی:

وضعیت حقوق کارکنان وزارت کشور پاسخگوی نیازهای روزمره این عزیزان نبوده است

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: وضعیت حقوق کارکنان وزارت کشور پاسخگوی نیازهای روزمره این عزیزان نبوده است بنابراین باید در این رابطه ورود جدی داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهباز حسن پوربیگلری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، اصناف و عید سعید قربان، گفت: آقای مصری توجه داشته باشید صدای العطش مردم کرمان بلند شده است، لطفا دستور فرمایید کمیسیون های مربوطه ورود کنند، از رئیس جمهور محترم نیز می خواهم ورود جدی به این قضیه داشته باشند تا بحران به پایان برسد.



نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور این روزها با قطعی برق طلای سبز کرمان در حال سیاه شدن است و کشاورزان دستشان کوتاه است، با قطعی برق کارخانجات نیز کارگران بیکار شده اند و بعضا حدود 3 ماه حقوق دریافت نکرده اند.



وی بیان کرد: از وزیر صنعت درخواست می شود برای حل معادن کوچک و صادرات ورود جدی داشته باشند.



این نماینده مردم در مجلس خطاب به وزیر کشور، گفت: وضعیت حقوق کارکنان وزارت کشور پاسخگوی نیازهای روزمره این عزیزان نبوده است بنابراین باید در این رابطه ورود جدی داشته باشید.



بیگلری بیان کرد: آقای وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی لطفا به وضعیت وام ها ورود کنید زیرا نه تنها تعطیل بلکه سه قفله شده اند؛ آقای رئیس صدای نمایندگان را شنیده اید لطفا به موضوعات ورود کنید./



پایان پیام

  • کد خبر : 364134
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار