خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/29 - 10:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بسطامی در تذکر شفاهی خواستار شد:

ضرورت رسیدگی ویژه به زیرساخت های بهداشتی و درمانی مهران

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس خواستار رسیدگی ویژه به زیرساخت های بهداشتی و درمانی مهران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، علی اکبر بسطامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: امروز 29 خردادماه سالروز شهادت فرمانده گردان 503 لشگر یازده است که تنها یک نفر از گردانش مانده بود، من شهادت این سردار رشید اسلام را خدمت تمام همرزمان شهیدش و دیگر فاتحان مهران تسلیت عرض می کنم.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس ادامه داد: شهید علی غیوری زاده فاتح بلندی های دوپازا در کردستان در عملیات نصر 8 و در عملیات والفجر 10 می باشد که جسد آن در محاصره دشمن قرار داشت و ده ها گلوله بر پیکر بی جان این شهید شلیک شد و 12 سال و 4 ماه و 25 روز جسد این شهید بزرگوار در نقطه صفر مرزی مهران ماند و امروز مقبره این شهید در امامزاده سید حسن مهران است.



وی افزود: مهران در زمان جنگ متعلق به کل ایران اسلامی بود، جای جای مهران با شهدای استان های مختلف کشور آشنا است و خون پاکشان در آن جا به زمین ریخته شده است و امروز هم مهران میزبان زوار امام حسین (ع) است و در واقع پیشانی ایران اسلامی و دروازده عتبات عالیات می باشد.



بسطامی بیان کرد: از وزرای بهداشت و درمان و امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل گمرک کل کشور تقاضا دارم مهران و ایلام را متعلق به کل کشور بدانند چرا که زیرساخت های بهداشتی و درمانی و سلامت در مهران فراهم نیست.



این نماینده مردم در دوره یازدهم، ادامه داد: از ریاست مجلس تقاضا دارم که در تیرماه سال جاری به مهران سفر کند تا وزرای محترم قبل از شروع مراسم اربعین اقدامات لازم را جهت تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی و سایر زیرساخت ها در مهران فراهم کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 363646
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار