خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/31 - 16:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
اسحاقی در تذکر شفاهی:

شهید حسن بادامکی تربیت شده مکتب شهید سلیمانی بود

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به حمله تروریستی شب گذشته اشرار و معاندان که به شهادت 5 نفر از مرزبانان استان خراسان جنوبی منتهی شده است، ضمن تسلیت به خانواده شهید حسن بادامکی از روستای شهرک هاشمیه شهرستان قائنات، از وی به عنوان تربیت شده مکتب شهید سلیمانی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سلمان اسحاقی در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، 31 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بارها به دشمنان هشدار دادیم و خواهیم داد که مکتب شهید سلیمانی میلیون‌ها جوان شجاع و باایمان تربیت کرده است.



نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شب گذشته در پی حملات تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان 5 نفر از مرزبانان غیور این سرزمین که در این مکتب تربیت شده‌اند، به ندای سرور و سالار شهیدان لبیک گفتند، در بین این شهیدان، شهید حسن بادامکی که از روستای شهرک هاشمیه شهرستان قائنات است، موجب فخر و مباهات استان خراسان جنوبی است.



وی تصریح کرد: امروز از طرف ملت ایران به خانواده عزیز این شهید تسلیت عرض می‌کنم و تأکید می‌کنم که ما میلیون‌ها تربیت شده مکتب شهید سلیمانی را در کشور داریم مخصوصاً در روستای شهرک هاشمیه شهرستان قائنات واقع در خراسان جنوبی./



پایان پیام

  • کد خبر : 362055
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار