خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/21 - 12:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
علیزاده در تذکر شفاهی:

ستاد مدیریت بحران نسبت به پرداخت خسارت باغداران آذربایجان شرقی اقدام کند/ بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج و اشتغال شانه خالی می‌کنند

نماینده مردم مراغه در مجلس با بیان اینکه سرمای دیررس در آذربایجان شرقی تمامی محصولات باغی شهرستان‌های مراغه و عجیب‌شیر را از بین برده است از ستاد مدیریت بحران خواست تا ضمن رسیدگی به این موضوع نسبت به امهال وام‌ها، پرداخت وام و خسارت باغداران اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی علیزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال در آذربایجان شرقی سرمای دیررس تمامی محصولات باغی شهرستان‌های عجب‌شیر و مراغه را از بین برده است.



نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس ادامه داد: کشاورزان زحمتکش تمامی چشم امیدشان به محصولات باغی بوده و تنها راه امرار معاششان نیز از طریق فروش این محصولات است که در اثر سرما از بین رفته است.



وی افزود: ستاد بحران کشور سریعاً این موضوع را رسیدگی کرده و نسبت به امهال وام‌های سال‌های گذشته، تخصیص وام و پرداخت خسارت اقدام عاجل انجام دهد.



علیزاده در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: تمامی بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج، اشتغال و تولید شانه خالی کرده و پرداخت نمی‌کنند، مردم گرفتار هستند. موسسه قرض‌الحسنه مهر ایران که صد درصد دولتی است وام‌های اشتغال تبصره (16) را به حساب متقاضیان واریز کرده اما در اقدامی غیرقانونی حساب آنها را مسدود می‌کنند لذا از وزیر اقتصاد درخواست داریم این موضوع را پیگیری کرده تا مردم بیش از این متضرر نشوند./




پایان پیام


  • کد خبر : 363090
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار