خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
همتی در تذکر شفاهی:

دولت قیمت مناسب برای محصولات کشاورزان در نظر بگیرد

نماینده مردم شاهین دژ در مجلس گفت: پایین بودن نرخ گندم موجب ضرر و زیان کشاورزان شده است، انتظار می رود قیمت مناسب برای محصول این قشر زحمتکش در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، حسن همتی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اولویت دادن دولت و مجلس به طرح ها و لوایح یکی از انتظارات اصلی و اساسی مردم است که مهمترین آن همسان سازی حقوق بازنشستگان بوده است و باید براساس برنامه ششم توسعه اجرایی می شد، ولی متاسفانه هر بار با بهانه های مختلف از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می کنند.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم افزود: دولت قبل در اواخر عمر خود لایحه ای را در این رابطه تقدیم مجلس کرد ، اما دولت سیزدهم آن را پس گرفت. آقای جهرمی سخنگوی دولت ادعا کرده اند که این لایحه ناقص و بدون کار کارشناسی بوده است! لذا ما آن را تکمیل و مجدد به مجلس خواهیم فرستاد. این سوال باید از جناب آقای جهرمی پرسیده شود که آیا این فرصت یک ساله و نیم برای تکمیل یک لایحه کافی نیست؟ لطفا هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنید.



وی بیان کرد: افزایش مالیات بر اقشار و اصناف مختلف باعث اعتراض شدید این عزیزان شده است، چرا دولت باید کمبود بودجه را از جیب مردم و اصناف زحمتکش جبران کند؟



همتی تصریح کرد: پایین بودن نرخ گندم موجب ضرر و زیان کشاورزان شده است، انتظار می رود قیمت مناسب برای محصول این قشر زحمتکش در نظر گرفته شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در مراجعات به دفاتر نمایندگان، عزیزانی ادعا دارند که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مناطق عملیاتی و مرزی دچار سوانح شده اند، اما جانباز به حساب نمی آیند و کسی هم پاسخگوی نامه ها و درد دل های آنها نمی شود، لذا تقاضا می شود بنیاد شهید مشکلات این عزیزان را برطرف کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 364122
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار