خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/23 - 11:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نیک بین در تذکر شفاهی:

برق چاه موتورها را وصل کنید

نماینده مردم کاشمر در مجلس خواستار وصل برق چاه موتورها برای جلوگیری از ایجاد اختلال در آبرسانی کشاورزی شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت،جواد نیک بین در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با تاکید بر اینکه اگر دولت براساس ماده 25 قانون بهبود محیط کسب و کار عمل نکند، کشاورزی زمین می خورد، گفت: اگر دولت ناگزیر به قطع خدمات خود شد باید جبران خسارت کند.



نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس برهمین اساس تصریح کرد: کشاورزان هرساله نتیجه زحمات 10 ماهه خود را در تیرماه برداشت می کنند لذا دولت نباید به جای خدمت به کشاورزان برق آن ها را قطع کند چرا که در حال برق ترشیز قطع شده و باعث ایجاد اختلال در آبرسانی کشاورزی شده است.



وی در ادامه با انتقاد از گران شدن 700 درصدی کود کشاورزی، عنوان کرد: کشاورزی بیشترین عرصه اشتغال در کشور است اما شاهد اینکه چاه موتورها 6 ماه اول سال خاموش هستند و در 6 ماه دوم سال به علت ضعف برق درست کار نمی کنند لذا سیاست های غلط و  عدم زیرساخت ها نباید باعث بروز مشکل برای کشاورزان شود که موجب اعتراضات آن ها را فراهم آورد.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برق چاه موتورها باید وصل شود تا کشاورزانی که در تیرماه نتیجه کار خود را می بینند، با مشکل مواجه نشوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 363313
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار