خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/18 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

اقدامات لازم برای شهرستان شدن ترکمانچای انجام شود

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه بیش از 10 سال است که مسئله شهرستان بخش قدیمی و معروف ترکمانچای را پیگیری و مطرح می کنیم، اما متاسفانه بعدها هر بار به بهانه های مختلف وزارت کشور از انجام آن سرباز زد، گفت: اقدامات لازم برای شهرستان شدن ترکمانچای انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: به روح شهید الداغی سمبل غیرت ایرانی احترام می گذارم و مجدداً از نیروی انتظامی می خواهم اول با مردان هنجارشکن و مزاحم نوامیس مردم قاطعانه برخورد کند و بعد کارهای دیگر.



نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: آقای وزیر کشور، بیش از 10 سال است که مسئله شهرستان بخش قدیمی و معروف ترکمانچای را پیگیری و مطرح می کنیم، حتی در دولت دهم بحث انجام آن نهایی شد، اما متاسفانه بعدها هر بار به بهانه های مختلف وزارت کشور از انجام آن سرباز زد. جنابعالی از دو سال پیش هم کتباً و هم شفاهی قول شهرستان شدن آن را به ما دادید، لذا از شما می خواهیم با عنایت به اینکه این بخش قدیمی و 63 ساله از اکثر مناطقی که شهرستان شدن، شرایط بهتر و بیشتری از لحاظ زیرساختی و موقعیت کشاورزی و باغات و... دارد و اصولاً و منطقاً باید شهرستان شود، برای ارتقای آن اقدام کنید. همچنین از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس می خواهم هیاتی را به بخش ترکمانچای اعزام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361279
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار