خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/14 - 19:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مالکی با اشاره به اظهارنظر ضدبرجامی رابرت مالی؛

گفتگوهای برجامی باید موجب تحقق منافع ملت ایران شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد زمینه‌چینی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای فشار بر ایران در مذاکرات وین فقط موجب افزایش بی اعتمادی می شود.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص زمینه‌چینی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای فشار بر ایران در مذاکرات وین، گفت: متاسفانه موضوع بی اعتمادی نسبت به رفتار غربی ها مسئله ای است که نمی توان به راحتی از آن گذشت.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع گفتگوهای برجامی باید همراه با ارائه تعهدات و تضامین لازم و کافی برای تحقق منافع ملت ایران باشد.



وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها خود را اهل مذاکره معرفی می کنند اما در واقعیت رفتار آنها طور دیگری است، ادامه داد: آخرین دور مذاکرات که در قطر برگزار شد، نشان داد که آنها دست از زیاده خواهی های خود برنداشته اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مقامات کاخ سفید برای احیای برجام باید جدیت نشان دهند، افزود: در واقع با طرح موضوعات ادعایی نمی تواند گفتگوهای مثمرثمری داشت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به مقامات کاخ سفید توصیه می شود برای مقصرنمایی ایران در عدم به نتیجه رسیدن مذاکرات تلاش نکنند زیرا این مهم خطایی استراتژیک محسوب می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 346939
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار