خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/01 - 13:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار:

گروسی بجای موضع‌گیری علیه ایران در مقابل زیاده‌خواهی غربی‌ها بایستد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای موضع گیری علیه برنامه هسته ای ایران، در مقابل زیاده خواهی های غربی ها بایستد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فاصله گرفتن ایران از تعهدات هسته‌ای، گفت: متاسفانه گروسی با نفاق و دورویی نسبت به برنامه هسته ای کشورمان موضع گیری می کند.



نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع وقتی وی در ایران حضور دارد در مقابل رسانه ها صحبت هایی را مطرح می کند اما وقتی از مرزهای کشورمان خارج می شود، نکاتی دیگری را مطرح می کند که خلاف اظهارات اولیه اش است.



وی ادامه داد: به وضوح می توان اذعان کرد اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت نفوذ و تاثیر کشورهای غربی قرار دارد و مطابق میل آنها رفتار می کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اقدامات گروسی موجب طولانی شدن مسیر نظارت و همچنین تحت تاثیر قرار گرفتن مذاکرات می شود، افزود: به عبارتی وی در مقابل زیاده خواهی غربی ها و عدم عمل به تعهداتشان هیچ واکنشی ندارد اما در مقابل اقدامات ایران موضع گیری های سیاسی انجام می دهد.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران میزان غنی سازی و دیگر اقداماتش را کاملا شفاف اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که آژانس عامل اجراکننده سیاست های دولت های غربی است و می خواهد کشورمان را در مرحله سکون نگه دارد و اجازه پیشرفت ندهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 346089
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار