خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/05 - 14:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی مطرح کرد؛

گام بلند دولت در سفرهای استانی بدون زدن کلنگ جدید/ رفع دغدغده‌های مردم با پیگیری مصوبات در دور دوم سفرهای استانی

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس سفرهای استامی رئیس‌جمهور بدون کلنگ‌زنی جدید را گام بلند و موثری دانست و گفت: دولت در سفرهای استانی با تعیین اولویت‌های هر استان، برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام برنامه‌ریزی کرد و قرار است در دور دوم این سفرها مصوبات دور نخست را پیگیری کند، این ابتکار دولت سیزدهم موثر و شایان تقدیر است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت در طول یکسال گذشته، گفت: سفر به تمامی استان‌های کشور دولت با همت و تلاش رئیس‌جمهور و بسیار حساب شده و دقیق انجام گرفت. خوشبختانه در این سفرها کلنگ جدید زده نشد و دولت تلاش کرد ضمن تعیین اولویت‌های هر استان، برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام برنامه‌ریزی کند.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور با تمرکز بر اولویت‌ها بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرده است. این اقدام به بودجه ریزی جدید نیاز دارد لذا با برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند توسعه استان‌ها را تسریع بخشد.



وی یادآور شد: البته دولت برنامه‌ریزی‌هایی برای تقویت منابع در نظر داشته و اعتباراتی هم به استان‌ها تخصیص پیدا کرده است اما با تمرکز بر اولویت‌ها و تکمیل پروژه‌های تمام گام مثبتی در مسیر توسعه برداشته است.



ابوترابی همچنین اظهار کرد: دولت اعلام کرده که برای دور دوم سفرهای استانی که آغاز شده است، هیچ مصوبه‌ای را در استان‌ها نخواهد داشت و روند اجرای مصوبات دور نخست سفرها را پیگیری می‌کنند، این تدبیر دولت گام جدیدی است که دولت سیزدهم برداشته است و قطعا می‌تواند به حل مشکلات مردم کمک شایانی کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت و تصمیم‌هایی که در این سفرها گرفته شده است نشان می‌دهد که دولت دنبال پای کار است و رئیس‌جمهور دنبال عملیاتی کردن وعده‌های خود به مردم است./



پایان پیام

  • کد خبر : 348174
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار