خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/12 - 15:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
صفری ملک میان:

وحدت کلمه تحت لوای اسلام و کتاب واحد رمز موفقیت اسلام است

نماینده مردم رودسر و املش گفت: وحدت کلمه تحت لوای اسلام و قبله و کتاب واحد رمز موفقیت اسلام است و هوشیاری و عبرت از تاریخ و همینطور تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز رمز پیروزی شیعیان است.

محمد صفری ملک میان  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: در طول تاریخ همواره یکی از اصلی ترین روش های دشمنان برای مقابله با تشیع اختلاف افکنی و تفرقه است، از صفین و نهروان تا واقعه  عاشورا و پس از آن در  حوادث مختلف تاریخی شاهد تلاش بدخواهان برای ایجاد اختلاف در صفوف مسلمانان و شیعیان بود ایم.



وی افزود: این روش امروز نیز در سراسر بلاد اسلامی از سوی دشمنان اسلام و استکبار جهانی به کارگرفته می شود و بی شک مقابله با  این روش یکی از مصادیق هوشیاری و بیداری شیعیان است.



عضو کمیسیون شوراها تصریح کرد: شیعیان با تبعیت از اهل بیت (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) همواره هوشیارانه در مقابل توطئه های استکبار ایستادگی کرده است و توانسته بسیاری از نقشه های آنان را خنثی کند اما باید در مقابل نقشه شوم دیگری تحت عنوان ایجاد اختلاف بین گروه های مختلف شیعه نیز هوشیار بود.



صفری تاکید کرد: وحدت کلمه تحت لوای اسلام و قبله و کتاب واحد رمز موفقیت اسلام است و هوشیاری و عبرت از تاریخ و همینطور تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز رمز پیروزی شیعیان است و باید این خط را همه شیعیان و مسلمانان مورد توجه قرار دهند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 348603
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار