خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/19 - 10:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی:

نقش آفرینی ضد انقلاب موجب آسیب به معیشت و آرامش مردم در حوادث اخیر شده است

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون گفت: بر اساس گزارش یکی از معاونین وزارت اطلاعات، حوادث و اغتشاشات اخیر کشور موجب آسیب رسیدن به معیشت و آرامش مردم شده است.

 ابوالفضل عموئی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه صبح امروز (سه شنبه 19 مهرماه) فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه امروز با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور و با حضور یکی از معاونان وزارت اطلاعات در سالن شهید مدرس مجلس مشروطه  برگزار شد.



وی افزود:در این جلسه معاون وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف تحولات اخیر ارائه کرد و در ادامه تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون به بیان نظرات خود پرداختند. بر اساس مباحث جلسه، تحولات اخیر، هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی ثبات سازی در ایران را دنبال می کنند.



سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش ارائه شده، دستگیری لیدر های اغتشاشات حکایت از نقش آفرینی گروه های مختلف ضد انقلاب در حوادث اخیر دارد و نمایندگان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم توجه به نارضایتی های مردمی بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک های معاند که با ایجاد نا امنی به آسایش و معیشت جامعه ضربه زدند، تاکید کردند./



انتهای پیام

  • کد خبر : 350002
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار