خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/29 - 11:37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
محسنی بندپی در تشریح نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

موضوع مهسا امینی به طور کامل شفاف سازی شود

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نشست فراکسیون متبوع خود گفت: نمایندگان معتقد بودند معضلات فرهنگی کشور راهکارهای خاص خود را دارد و باید با ابزارهای فرهنگی گره‌های فرهنگی باز شود و از هرگونه رفتار غیراخلاقی، خشونت‌آمیز و قهری باید پرهیز شود.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست صبح امروز(سه شنبه، 29 شهریور ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوری قزلجه گزارشی از سفر خود به همراه رئیس جمهور از شرکت در اجلاس سازمان همکاری های شانگهای و جلسات دوجانبه در ازبکستان ارائه کرد، گفت: وی ابراز امیدواری کرد که حضور ایران در سازمان همکاری های شانگهای فتح بابی برای گسترش توسعه اقتصادی و تجاری در کشور خواهد بود و فضایی برای مشارکت بیشتر ایران در عرصه بین المللی در حوزه های اقتصادی و سیاسی ایجاد می کند.



نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دستور کار بعدی جلسه بررسی مصوبه کمیسیون عالی تنظیم گری فضای مجازی در شورای عالی فضای مجازی بود که به تصویب طرح صیانت معروف است، عنوان کرد: در این مورد نمایندگان حفظ شأن و قانونگذاری مجلس و حفظ حقوق اساسی مردم در حوزه اینترنت و فضای مجازی را مورد تأکید قرار دادند.



وی همچنین با اشاره به مسائل بررسی شده در حوزه پیاده روی اربعین در این جلسه، افزود: همکاران از حرکت مردمی میلیونی سیاسی-دینی جهانی در اربعین تشکر کردند و بر لزوم برنامه ریزی دقیق و صحیح با رویکرد مشارکت مردمی تأکید داشتند همچنین ساماندهی بیشتری این حرکت عظیم را خواستار شدند بدون اینکه بهره برداری های سیاسی و جناحی از آن شود.



محسنی بندپی در ادامه ضمن اعلام ابراز تأسف نمایندگان از فوت مهسا امینی یادآور شد: بعضی از نمایندگان به ویژه نمایندگان کردستان از حوزه های انتخابیه خود گزارش هایی در این خصوص دادند و خواستار شفاف سازی کامل این موضوع از طریق وزارت کشور شدند و اگر در این ماجرا کسی قصوری کرده خواستار مجازات فرد یا افراد قاصر شدند.



وی ادامه داد: موضوع مورد تأکید این است که دقت شود اتفاقات این چنینی در سطح کشور تکرار نشود که مردم را متأثر کرده و دوم اینکه معضلات فرهنگی کشور راهکارهای خاص خود را دارد و باید با ابزارهای فرهنگی گره های فرهنگی باز شود و از هرگونه رفتار غیراخلاقی، خشونت آمیز و قهری باید پرهیز شود.



سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان با توصیه به مردم خواستند که هوشیار باشند و همراه با سوءاستفاده گران از کشور همصدایی نکرده و فضا را برای سوءاستفاده بیشتر فراهم نکنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 349232
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار