خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/11 - 11:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
غضنفرآبادی:

معاندین نظام به دنبال ضربه زدن به امنیت، اقتدار و توسعه ایران هستند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دشمن سعی دارد با فتنه، فضای غبارآلودی را در کشور ترسیم کند، گفت: ممکن است خیلی‌ها نتوانند حقیقت را در چنین فضایی تشخیص دهند اما تکلیف آنهایی که اقدامات خشونت‌آمیز دارند مشخص بوده و معترضان باید صف خود را از آنها جدا کنند.

موسی غضنفر آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات خشونت آمیز اخیر در کشور، گفت: این اقدامات از سوی گروه های تجزیه طلبی صورت می گیرد که اسم و رسم آنها مشخص است و در غرب و شرق کشور هم فعالیت دارند.



نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اهداف این گروه های تجزیه طلب مشخص بوده و بسیاری از سران آنها اخیرا دستگیر شده اند، اظهار داشت: مردم باید این گروه ها را از صف معترضان جدا بدانند چرا که آنها با نظام، مردم و امنیت عناد داشته و پولشان نیز از جیب آمریکا و صهیونیست ها تأمین شده و آموزش دیده همان ها هستند.



وی افزود: کشورهایی که به دنبال وارد کردن ضربه به امنیت، اقتدار و توسعه ایران هستند، سلاح و تجهیزات به این گروه های آشوبگر و تجزیه طلب می رسانند و فضای رسانه را نیز برایشان فراهم می کنند تا با شایعه سازی و ساخت فیلم های دروغ، احساسات مردم را تحریک کنند.



رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دشمن سعی دارد با فتنه، فضای غبارآلودی را ترسیم کند، خاطرنشان ساخت: ممکن است خیلی ها نتوانند حقیقت را در چنین فضایی تشخیص دهند اما تکلیف آنهایی که با خشونت و با اسلحه گرم و سرد اقدامات وحشیانه صورت می دهند مشخص بوده و مردم و معترضان باید صف خود را از آنها جدا کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 349576
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار