خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/11 - 18:34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نقدعلی با اشاره به بیانات رهبری مطرح کردند

لزوم برخورد جدی و قانونی با کسانی که به شکل آموزش دیده برای براندازی ورود کردند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه اتفاقات اخیر تجربه‌ای برای صداوسیما، سازمان امور سینمایی و نهادهای هنری و فرهنگی شد که اجازه می‌دهند افراد از پله‌های آنها بالا آمده و به جایگاه اجتماعی و ثروت برسند، گفت: برخی از آنها در بزنگاه‌ها به جای حمایت از جان و مال و ناموس کشور، در جبهه دشمن ایفای نقش می‌کنند.

محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح و بیان سخنان حکیمانه از سوی ایشان، گفت: مقام معظم رهبری هیچ زاویه‌ای از زوایای توطئه دشمن را در فرمایشات خود جا نیانداختند و در وهله نخست فرمودند غرض دشمن از اینکه می خواست بحث اغتشاشات را به موضوع طرفداران حجاب و بی حجابی محدود کند مشخص شد.



وی در ادامه فوت مهسا امنینی را بهانه ای برای آغاز آشوب دانست و گفت: ایشان فرمودند شاید افرادی از نظر ظاهری با چارچوب های دین تناسب نداشته باشند اما شیفته نظام و امنیت کشور هستند از این رو فرمایشات ایشان پاسخی بر دشمنانی بود که این داعیه را مطرح کرده بودند که هر کس موی او از روسری بیرون بود ضد انقلاب است.



نقدعلی در ادامه با تأکید بر برخورد جدی و مطابق قانون با کسانی که به شکل آموزش دیده برای براندازی ورود کردند، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب تکلیف ویژه ای برای نهادها به ویژه دستگاه قضایی ایجاد می کند که بدون مسامحه با کسانی که به شکل برنامه ریزی شده ورود پیدا کردند، برخورد کند که البته باید نسبت به فریب خوردگان رفتار ملایم تری صورت گیرد.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین با اشاره به اظهار نظرهای سخیف برخی چهره های به اصطلاح هنری و سلبریتی، بیان داشت: رهبری در این حوزه به بی اهمیت اینگونه اظهارات اشاره کردند که این موضع گیری اوج صلابت و اقتدار نظام را نشان می دهد که برخی از آنها حتی ارزش این را ندارند که نظام در مقام پاسخگویی نسبت به آنها برآید.



وی بر همین اساس تصریح کرد: این اتفاقات تجربه ای برای صداوسیما، سازمان امور سینمایی و نهادهای هنری و فرهنگی شد که اجازه می دهند افراد از پله های آنها بالا بیایند و به جایگاه اجتماعی و ثروت برسند و در سر بزنگاهی که باید حامی جان و مال و ناموس کشور باشند دقیقا در جبهه دشمن ایفای نقش کنند. این افراد کسانی هستند که باید بار امنیت و آرامش روانی را تأمین کنند اما در میانه رودخانه بدرقصی کرده و موجب تشدید ضربات می شوند.



عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه قطعا کسانی که در بزنگاه فتنه از آشوبگران حمایت کردند و در این خون ها و خسارات شریک هستند، خاطرنشان کرد: قضاتی که مأمور رسیدگی به پرونده این افراد هستند بر اساس قانون باید هزینه خسارات مادی و جانی را از این افراد دریافت کنند تا مجددا در برهه های خاص چنین خساراتی به کشور وارد نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 349647
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار