خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/06 - 14:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
همتی:

شاهد قدرت بازدارنده ایران در رزمایش مشترک پهپادی ارتش بودیم/ استفاده از تجهیزات بومی شاخصه رزمایش

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش مشترک پهپادی ارتش نشان داد توان و قدرت پهپادی ایران بازدارنده بوده و برای حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی است.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت و پیام رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، گفت: توان پهپادی کشورمان، قدرتی بازدارنده بوده و حتی پشتیبان حوزه دیپلماسی محسوب می شود.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که طرف های مقابل کشورمان در برجام درصدد طرح برجام های دیگری همچون برجام پهپادی هستند.



وی ادامه داد: وسعت این رزمایش که حتی شامل خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز میشد بیانگر اعتقاد به قدرت پهپادی کشورمان بوده و نشان می دهد در همه مناطق کشور می توان از این ابزار بهره مند شد و آن را عملیاتی کرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به بومی بودن تجهیزات این رزمایش، افزود: همچنین این رزمایش نشان داد توانمندی های داخلی می توانند نیازهای کشورمان را برطرف کنند و هر وقت که نیاز بود در راستای حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی از آنها استفاده کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری این رزمایش پاسخ دندان شکنی است برای آنها که می خواهند توانمندی پهپادی ایران را تحریم کنند، خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد توانایی های ایران در حوزه مبتنی بر قدرت دانش بنیان است و هیچگاه نمی توان آن را با محدودیت مواجه کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 348226
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار