خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/11 - 16:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حدادی با تشریح نشست کمیسیون شوراها:

ستاد اربعین گزارش قابل قبولی از خدمات دهی به زائرین ارائه کرد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: ستاد اربعین حسینی پیش‌بینی خوبی برای ارائه خدمات به زائرین حسینی دارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز (سه شنبه 11 مرداد) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: از وزیر کشور دعوت شده بود که در نشست کمیسیون برای پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان حضور پیدا کند اما با توجه ماموریتی که وزیر برای ساماندهی مناطق سیل زده داشت، در جلسه حاضر نشد.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با اشاره به ارائه گزارش ستاد اربعین حسینی در نسیت کمیسیون اظهار داشت: با حضور رئیس و اعضای ستاد اربعین کشور گزارش های مختلفی پیرامون برگزاری اربعین در بازه زمانی 16 تا 31 شهریور ارائه شد، در این گزارش پیش بینی و اقداماتی به جهت آمادگی انجام پیاده روی اربعین ارائه شد.



وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت کرونا امسال با سال 98 فرق می کند پیش بینی حجم تردد بالغ بر 4 میلیون نفر است، از این رو برای حمل و نقل پیش بینی هایی انجام شد. نیروی انتظامی نیز در راستای تامین امنیت و تردد گزارشی ارائه کرد. هلال احمر هم از آمادگی و استقرار در مرز های ایران و نقاط مختلف خبر داد، همچنین اعلام شد درمان کلیه زائران توسط هلال احمر رایگان خواهد بود.



سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس مطرح کرد: ستاد اربعین پیرامون حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی و سایر مباحث پیش بینی های خوبی انجام داده و اقداماتی برای خدمات دهی به زائرین اربعین داشته و دارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 346788
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار