خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/12 - 14:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
خضریان:

دفاتر قدیمی اسناد رسمی تا دو ماه آینده اسکن و اعلام عمومی می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیسیون مقرر شد اسکن دفاتر قدیمی بر اساس موضوع تبصره ماده 35 آیین‌نامه دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور تا دو ماه آینده پایان یافته و اعلام عمومی شود.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 در تشریح جلسه امروز کمیسیون و در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت جلسه امروز با موضوع ارائه برنامه مدون اجرای حدنگار متناسب با تخصیص بودجه، تصدیق الکترونیک، اسکن دفاتر، احراز هویت صورت جلسات مجامع، شرکت‌ها و با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونان رئیس و رئیس امور عمومی، قضایی، امنیتی و دفاعی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.



وی افزود: در این جلسه مقرر شد برنامه عملیاتی متناسب با تخصیص بودجه ظرف یک ماه توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان برنامه و بودجه بررسی و ایرادات مرتفع و برای کمیسیون ارسال شود.



همچنین ایرادات مرتبط با تصدیق الکترونیک در استان زنجان مطابقت با پیشنهادات کمیسیون اصل 90 طی یک ماه مرتفع و با راستی آزمایی‌های انجام شده در صورت آماده بودن از ابتدای آذر ماه سال جاری در سراسر کشور اجرایی شود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اسکن دفاتر قدیمی ثبت موضوع تبصره ماده 35 آیین‌نامه قانون دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور تا دو ماه آینده اتمام و اعلام عمومی شود و طی یک هفته کاری آینده جلسه‌ای با حضور معاونین سازمان ثبت اسناد و املاک و مسئولین سازمان برنامه و بودجه برای تعیین فرمت‌های نرم‌افزاری احراز هویت صورت جلسات تشکیل شود و در نهایت جلسه‌ای ظرف 20 روز آینده با حضور سازمان برنامه و سازمان ثبت و وزارت اطلاعات تشکیل تا موضوع قرارداد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با شرکت نرم افزاری تهیه و بررسی گردد./



پایان پیام

  • کد خبر : 349692
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار