خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/06 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیته دفاعی مجلس با اشاره به رزمایش پهپادی ارتش؛

درون‌زا بودن قدرت پهپادی ایران تحریم‌پذیری آن را خنثی کرده است/ توانایی ایجاد امنیت پایدار در منطقه وجود دارد

رئیس کمیته دفاعی مجلس اعتقاد دارد رزمایش پهپادی ارتش نشان داد درون‌زا بودن، قدرت پهپادی کشورمان امروز به قدرتی تحریم‌ناپذیر تبدیل شده است.

سیدعلی آقازاده دافساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اهمیت و پیام رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، گفت: استفاده از انواع پهپادهای بومی شناسایی، رزمی، انهدامی و غیره از نیروهای چهارگانه و اجرای انواع عملیات‌های پهپادی این رزمایش را منحصر به فرد کرد.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع تاکتیک های بکار گرفته شد در رزمایش، طراحی ها و اقدامات متعدد بکارگیری تجهیزات در وضعیت های مختلف همراه با سرعت عمل و کاربرد دقیق تجهیزات با پیشرفته ترین سیستم های الکترونیکی و هوشمند بیانگر عملیات بزرگ رزمایشی بود.



وی با بیان اینکه شاهد استفاده از پهپادها و تجهیزات صددرصد بومی در رزمایش مذکور بودیم، ادامه داد: بنابراین درون‌زا بودن، قدرت پهپادی کشورمان امروز به قدرتی تحریم‌ناپذیر تبدیل شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خصوص پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه، افزود: آنهایی که خواستار ایجاد امنیت در سطح منطقه هستند، از اجرای این رزمایش استقبال کردند زیرا می تواند مقدمه ای برای تداوم مشارکت عملیاتی و میدانی در همه سطوح برای ایجاد امنیت پایدار منطقه ای باشد.



رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین هشدار برای کسانی است که درصدد ایجاد اختلاف و دشمنی میان کشورهای منطقه هستند و مدام اقدام به تنش آفرینی می کنند؛ در واقع این رزمایش نشان داد جمهوری اسلامی و حتی کشورهای منطقه توانایی حفظ امنیت عمومی منطقه را دارند و نیازی به حضور بیگانگان نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 348227
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار