خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/21 - 14:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون امید:

خارج نشین ها با شعار تحریم انتخابات می خواهند مشکلات کشور حل نشود

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید دارد که مشکلات کشور با حضور مردم در انتخابات قابل حل و فصل است.

فرج الله رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تلاش خارج نشین ها برای تاثیر بر مردم و تحریم انتخابات، تاکیدکرد: اعتقاد دارم که همه مشکلات کشور درپای صندوق های رای قابل حل است، اگر خارج نشین ها تلاش می کنند انتخابات کمرنگ شود به این جهت است که حل مسائل در کشور به کندی صورت گیرد.



عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: وقتی مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، طبیعی است که تنش در عرصه های اجتماعی بیتشر می شود و تاثیر نامطلوبی بر اقشار مختلف جامعه می گذارد، بنابراین مشخص است چرا غربی ها تلاش می کنند انتخابات پرشور و گسترده نباشد تا میزان نارضایتی مردم افزایش پیدا کند.











انتخابات


 



نماینده مردم شیراز در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار شورای نگهبان در حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، عنوان کرد: شورای نگهبان با تایید صلاحیت داوطلبان از اقشار و سلایق سیاسی مختلف می تواند در هر چه پرشورتر برگزار شدن انتخابات کمک کند.



وی تاکید کرد: تا وقت باقی است بهتر است شورای نگهبان در خصوص تایید صلاحیت ها تجدید نظر کند تا خواسته خارج نشین ها برای کاهش حضور مردم در پای صندوق رای انتخابات مجلس محقق نشود.



این نماینده مجلس با بیان اینکه همه وظیفه دارند تا بر اساس مصالح ملی به انتخابات نشاط بدهند، گفت: دولت، داوطلبان و شورای نگهبان موظف هستند طبق وظایف و مصالح کشور انتخابات را پرشور و نشاط کنند، ما مانند چراغ راهنما نیستیم که مدتی سبز و مدتی قرمز باشیم، بلکه نقش پلیس راهنمایی را بر عهده داریم که بر اساس مصالح کشور حرکت می کنیم.



عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: از شورای نگهبان می خواهیم تا وقت باقی است نگاه سختگیرانه خود را کنار گذاشته و اجازه دهد داوطلبان با دیدگاه های مختلف در انتخابات حضور پیدا کنند چرا که باعث پرشور شدن رقابت و خنثی شدن توطئه دشمن می شود.



عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: هر چند که مردم مانند سال های گذشته در پای  صندوق های رای حاضر می شوند چرا که می دانند مشکلاتشان پای صندوق های رای حل می شود و در بسیاری از مسائل صندوق رای فصل الخطاب است./



پایان پیام

  • کد خبر : 295345
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار