خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/24 - 11:17
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
طی پیامی:

اعظمی از سفر رئیس جمهور و اعلام تشکیل استان کرمان جنوبی تقدیر کرد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در پیامی از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کرمان و همچنین اعلام تشکیل استان کرمان جنوبی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد طی پیامی ضمن تقدیر از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کرمان و همچنین اعلام تشکیل استان کرمان جنوبی که دل مردم این منطقه را شاد کرد و تصویر ماندگاری در حافظه مردم و تاریخ این خطه به یادگار گذاشت نیز تشکر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق



سفر کاروان دولت محرومان به جنوب کرمان، سرزمین سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، در فضای معنوی ایام محرم، با استقبال پرشکوه و مثال‌زدنی مردم متدین، انقلابی، قدرشناس و پرمحبت این دیار؛ تصاویری تاریخی و ماندگاری از وحدت، همدلی و انسجام دولت، ملت و خطه هفت گنج را به نمایش گذاشت.



همراهی و قدرشناسی مردم فهیم و حماسه‌آفرین داروالولایه، نشانی بر حفظ و تداوم ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همگام با اراده‌ای مصمم برای ساختن آینده‌ای روشن و امیدبخش برای این سرزمین و فرزندان آن است.



دیار جنوب کرمان از نظر اقتصادی، سیاسی و موقعیت خاص جغرافیایی و با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب برای توسعه صنعت، کشاورزی، گردشگری، بازرگانی و وجود معادن غنی و صنایع معدنی و منابع سرشار انرژی خورشیدی و سایر ویژگی‌های اقتصادی؛ به همراه استعداد و منابع کم‌نظیر انسانی، بسترهای لازم را برای پیشرفت و توسعه‌ دارا است.



این ویژگی‌های کم‌نظیر، در کنار مردمانی شریف و تقدیم صدها شهید والامقام برای ماندگاری و سرافرازی ایران اسلامی، نشان از شایستگی اهالی بزرگوار و غیرتمند جنوب کرمان و رهایی از محرومیت دارد و باید با برنامه‌ریزی لازم و توجه بیش از پیش مسئولان، اقدامات زیربنایی و اساسی برای توسعه همه جانبه و متوازن منطقه و استان جدید التاسیس کرمان جنوبی صورت پذیرد.



اعلام تشکیل استان کرمان جنوبی توسط ریاست محترم جمهوری، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد در این سفر گامی در جهت پاسخگویی به بخشی از نیازها ، مطالبات و مشکلات مردم این خطه محروم بود با این امید که بتواند با تلاش مردم و مسئولان، این منطقه محروم را به جایگاه اقتصادی و اجتماعی بایسته و شایسته خود برساند.



برخود فرض می‌دانیم به پاس میزبانی گرم و همراهی تاریخی مردم عزیز، از رئیس جمهور محبوب که با اعلام تشکیل استان کرمان جنوبی دل مردم این منطقه را شاد کرد و تصویر ماندگاری در حافظه مردم و تاریخ این خطه به یادگار گذاشت و ضمن قدر شناسی مردمان این خطه از توجه ویژه سردار دلها به این منطقه در زمان حیات پربرکت شان و از رئیس محترم جمهور و نیز از اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، نماینده محترم ولی فقیه، استاندار کرمان، فرمانداران و شهرداران جیرفت و عنبرآباد و پنج گنج، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاه های جیرفت، مدیران کل و روسای ادارت، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرهنگیان، دانشگاهیان، کشاورزان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، سران طوایف، جوانان پرشور و بانشاط، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی تقدیر و تشکر کنیم.



امیدواریم با توجهات الهی و همراهی و همیاری مردم، این سفر منشأ آثار و برکاتی برای مردم منطقه جنوب کرمان و زمینه‌ساز رشد و بالندگی بیش از پیش این خطه باشد.



 



انشاالله خداوند متعال طی قولی که به مجاهدان در راه خدا داده است (والّذین جاهدوا فینا لنهدینّهم سبلنا ۚ وإنّ اللّه لمع المحسنین) راه روشن و مبارکی را جلوی پای این دولت انقلابی قرار دهد.



ذبیح الله اعظمی



نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد

  • کد خبر : 347313
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار