خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/30 - 15:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
خانی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس مطرح کرد

اعتماد به نفس ملی رمز حفظ نظام جمهوری اسلامی از توطئه دشمنان

نماینده مردم شاهرود در مجلس معتقد است امنیت و توان کشور حاکی از اعتماد به نفس ملی و مردمی است که پشتوانه اصلی نظام هستند و بدون آن نظام مشروعیت و هویت ندارد.

علی اصغر خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دشمنان خارجی ما که از بعد از انقلاب کینه عمیقی نسبت به ما دارند همواره به دنبال این بودند که جمهوری اسلامی ایران نتواند در رسیدن به اهداف خود موفق شود.



نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آنها برای ایجاد مانع سر راه نظام، جنگ تحمیلی را در کشور و سال ها بعد جنگ های نیابتی را در منطقه راه اندازی کردند و همواره به دنبال ایجاد تفرقه بودند.



وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان خارجی کشورمان با ایران هراسی به دنبال انزوای جمهوری اسلامی بودند، عنوان کرد: هراس دشمنان ما از ایجاد جریان مقاومت به رهبری ایران بود اما پای کار بودن جوانان و هوشیاری و اعتماد به نفس ملی ثابت کرد همچنان قدرت قوی منطقه ای هستیم.



خانی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امروز به شکلی گذشته ما را یادآوری کرد، اظهار داشت: آنهایی که به دنبال اهداف خاصی در منطقه بودند که براندازی و مهار جمهوری اسلامی از مهم ترین اهداف آنها بود، نتوانستند به این اهداف برسند علیرغم اینکه توطئه هایشان از سوی چندین کشور قدرتمند چیده شده بود.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هر کاری که در منطقه و کشور انجام می دهیم، امنیت، توان و اقتدار ما را نشان می داد که به اعتماد به نفس ملی و مردمی باز می گردد چرا که پشتوانه اصلی نظام ما مردم هستند که اگر نباشند هویتی نداریم و نظام مشروعیتی ندارد لذا سر پا ایستادن ما به خاطر دفاع مقدس است./



پایان پیام

  • کد خبر : 349374
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار