خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/24 - 10:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی:

احزاب دنبال کسب قدرت هستند/ ضرورت پاسخگویی احزاب به مردم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متاسفانه احزاب در کشورمان فعالیت سیاسی دارند و دنبال کسب قدرت هستند.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در رابطه با عدم فعالیت احزاب در برهه های زمانی مختلف، گفت: متاسفانه احزاب در کشورمان فعالیت سیاسی دارند و دنبال کسب قدرت هستند.



نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین بروز و ظهور احزاب همواره در زمان انتخابات صورت می گیرد و با پایان یافتن این امر، پرونده فعالیت آنها نیز بسته می شود.



وی با اشاره به اینکه حزب شناسنامه دار و با هویت باید به طور مستمر با اعضای خودش ارتباط داشته باشد و اهدافش را در چارچوب قانونی پیگیری کند، ادامه داد: در واقع اینکه گروه های سیاسی صرفا در زمان هایی مانند انتخابات مانند قارچ رشد کنند و سپس اثری از آنها نباشد، نمی تواند آنها را حزب نامید.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این راستا، افزود: به عبارتی تشکل های مختلف در کشور بدون شناسنامه قانونی شکل می گیرد که می توانند فعالیت های انتخاباتی یاد شده را انجام دهند و نیازی به تشکیل به اصطلاح احزاب نیست.



نوش آبادی تصریح کرد: در واقع باید اذعان کرد برخی احزاب شناسنامه دار کنونی مانند برخی گروه های سیاسی، باندی و جناحی که بدون هویت تشکیل می شوند و با فعالیت هایشان جنجال آفرینی می کنند، هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احزاب باید چارچوب فعالیت ها و مفاد اساسنامه هایشان را برای مردم معرفی کنند، خاطرنشان کرد: در واقع مردم باید بدانند کارکرد احزاب چیست و با چه گروه و جریانی مواجه هستند؛ به عبارتی احزاب باید به مردم و طرفداران خود پاسخگو باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 347304
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار