خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/08/12 - 12:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در جمع خبرنگاران در قم:

آب آشامیدنی قم بهترین کیفیت را دارد/ مسئله فاضلاب پردیسان قم جدی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب آشامیدنی استان قم وضعیت مطلوبی دارد، گفت: مشکلات فاضلاب پردیسان قم جدی است که برای رفع آن حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی امروز (جمعه، 12 آبان ماه) در حاشیه دیدار مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آب قم از سرچشمه‌ها می‌آید و آب شیرینی است که EC آن زیر 600 است که بهترین آب است.



نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر تمیزی آب استان قم وضعیت خوبی دارد، بیان کرد: آب قم از طریق لوله از سرچشمه‌ها می آید و هیچ مشکلی ندارد که باید قدر نعمت را دانست.



دکتر لاریجانی با بیان اینکه البته برخی مناطق قم به دلیل اینکه رینگ آن تکمیل نشده باید تکمیل شود و تصفیه خانه ها نیز اگر تکمیل شود دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر قسمت اعظمی از قم مشکل آب ندارد و روستاها نیز تکمیل می‌شوند.



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله فاضلاب پردیسان قم جدی است، گفت: یک راه برای رفع این مشکل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و راه دیگر این است که 3 بخش سرمایه‌گذاری کنند که هر دوی این راه‌ها خوب است و ما نیز کمک‌های لازم را انجام می‌دهیم.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب قم با دکتر لاریجانی دیدار کردند و مسائل این حوزه را با رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند./




پایان پیام


  • کد خبر : 217564
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار