خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 20:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

موضوع حمایت از فلسطین هیچگاه به حاشیه نخواهد رفت

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هیچگاه موفق نخواهند شد موضوع حمایت از فلسطین را به حاشیه برانند.

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز مردم‌ شهرهای آباده, بوانات, خرم بید, ایزدخواست, صغاد, بهمن, سورمق و بخش های مزایجان, مشهد مرغاب و سرچهان در استان فارس همراه با مردم سرتاسر ایران اسلامی و تمامی مردم آزاده جهان با حضور در راهپیمایی روزجهانی قدس بار دیگر به تمامی جهانیان ثابت کردند مانند همیشه در کنار ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد :سالها است که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می خواهند که موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین به حاشیه برود اما آنها هیچگاه موفق نخواهند بود و حضور مستمر مردم در راهپیمایی های روز قدس در سال های مختلف بیانگر این است حمایت از فلسطین از اولویت های مسلمانان است.

زارع تصریح کرد :حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این است که نظام سلطه به هیچ موفقیتی دست نیافته است. حتی در سال های اخیر مردم بیشتری در جهان از مظلومیت مردم فلسطین حمایت می کند.

نماینده مردم آباده بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تقویت اتحاد میان مسلمانان جهان باعث می شود هرچه زودتر فلسطینیان به پیروزی های بیشتر دست یابند./

پایان پیام

  • کد خبر : 248024
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار