خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 14:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

خشم و انزجار مردم از رژیم صهیونیستی به فرهنگی در دنیا تبدیل شده است

عضو مجمع نمایندگان قم با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز خشم و انزجار مردم از رژیم صهیونیستی و حامیان آن به فرهنگی در بیش از 900 شهر و کشور دنیا از جمله قم تبدیل شده است.

مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مقام معظم رهبری پیش از 22 بهمن سال گذشته فرمودند "این 22 بهمن تماشایی خواهد بود" مردم نیز همان را عملیاتی و محقق کردند.



نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان چند روز پیش نیز فرمودند روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است امروز نیز حضور پرشور مردم و شور منبعثه از شعور مردم را کاملا شاهد هستیم؛ مردم حماسه جدیدی خلق کردند و فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کردند و به اقدامات خبیثانه ترامپ، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی و صهیونیسم بین‌الملل پاسخ دندان شکن دادند.



وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس از تلاویو را محکوم کردند ؛ امروز شاهد خشم و انزجار مردم از رژیم صهیونیستی و حامیان آن هستیم و این خشم به فرهنگی در بیش از 900 شهر و کشور دنیا از جمله قم تبدیل شده است.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: مردم در قم حماسه و حضور پرشور خود را بار دیگر به دشمن نشان دادند و حرکت ماندگار خود را تثبت کردند و ما شاهد سیل جمعیت و حضور پرشور مردم هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 247972
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار