خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 11:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بسیار با شکوه‌تر از سال‌های قبل است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بسیار با شکوه‌تر از سال‌های قبل است، افزود: مردم اعلام کردند تا مبارزه هست این ملت هست.

سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور مردم استان کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: رمز پیروزی مسلمانان در دنیا همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند وحدت است، امام عزیز فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد، اگر همه کشورهای مسلمانان وحدت داشته باشند دشمن اهداف خود را پیش نمی‌برد.



نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است دشمن تفرقه ندازی می‌کند و به واسطه این تفرقه افکنی در محل‌هایی منافع خود را تامین می‌کند، گفت: اگر وحدت داشته باشیم پیروزی و آینده از آن ما است؛ حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس وحدت و اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد و پشتوانه خوبی برای کسانی که در خط مقدم مقابله با رژیم کودک کش قرار دارند است.



عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اینکه این اخلاص امام خمینی (ره) بود که در روزی زمانیکه روز قدس را بنیان نهاد تنها ما بودیم که روز قدس را پشتوانه مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی می‌کردیم امروز این کلام خالصانه امام خمینی (ره) مردم را در دفاع از فلسطینیان پای کار آورده است، ادامه داد: امیدواریم روزی به جای ملت‌ها، دولت‌ها حضور داشته باشند و بساط رژیم اشغالگر را جم کنند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار با شکوه‌تر از سال‌های قبل است و این موضوع نمایش وحدت، یکپارچگی و ولایت مداری مردم است، خاطرنشان کرد: مردم نشان دادند به تبعیت از ندای ولی خود پای کار آمده‌اند و اعلام کردند تا مبارزه هست این ملت هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 247963
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار