خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/17 - 18:53
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
حاجی بابایی در آستانه روز قدس:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امنیت منطقه‌ای و داخلی را به همراه دارد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امنیت منطقه‌ای و داخلی را به همراه دارد ، تاکید کرد: روز قدس سال جاری از یک ویژه دیگر برخوردار است و آن تجاوز آمریکا به حریم مسلمانان است.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی این روز، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس نماد وحدت، اخوت و برادری مسلمانان و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی است.



رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس سال جاری از یک ویژه دیگر برخوردار است و آن تجاوز آمریکا به حریم مسلمانان است، گفت:  آمریکا با انتقال سفارت خود از تلاویو به بیت المقدس آشکارا به همه مسلمانان توهین و آنها را تحقیر کرده؛ این دلیل ویژه‌ای برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس است.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت بزرگ ایران با توجه به اقدامات آمریکا و رئیس جمهور این  کشور، شکستن عهد پیمان‌ها، آغاز تحریم‌ها علیه ملت بزرگ ایران و رفتارهای دوسویه اروپایی‌ها در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند تا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در صحنه بین‌المللی نشان دهند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امنیت منطقه‌ای و داخلی را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: علی رغم همه تحریم‌ها علیه کشور ما، به دنبال اقتدار و امنیت رونق اقتصادی شکل می‌گیرد و رونق اقتصادی ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم را در پی دارد.



حاجی بابایی ادامه داد: مردم علی رغم همه دلخوری‌هایی که از وضعیت اقتصادی، برخی ناکارآمدی ها و برخی مسائل که قابل توجیه نیست دارند و از آنجا که انقلاب را یک انقلاب اسلامی و دینی می‌دانند و آن را به پیروی از اهل بیت(ع) و آمیزه‌های کربلا و عاشورا شروع و اداره کرده‌اند برای ادای دین به قرآن کریم، دین خدا، اکرام ماه رمضان و روز قدس راهپیمایی عظیمی را انجام می‌دهند تا آمریکایی، اروپایی‌ها و همه کشورها بدانند که نمی‌توانند جمهوری اسلامی و یک ملت را تحریم کنند، فردا مردم نشان می‌دهند که یک ملت و یک کشور را با این گستردگی نمی‌شود تحریم کرد.



رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مردم فردا با وحدت این حرکت عظیم را شکل می‌دهند، خاطرنشان کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا از مردم دعوت می‌کند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 247947
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار