خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/19 - 19:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
جمالی‌نوبندگانی در نشست امروز مجمع عمومی اجلاس اتحادیه بین‌المجالس:

جمهوری اسلامی تروریسم و اسلام‌هراسی را در سراسر جهان محکوم می‌کند

رئیس هیات پارلمانی ایران در قطر در نشست امروز مجمع عمومی اجلاس اتحادیه بین‌المجالس گفت: جمهوری اسلامی جولان تبعیض نژادی، تروریسم و اسلام هراسی را که بلایای انسانی عصر حاضر هستند را در سراسر جهان محکوم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمدجواد جمالی نوبندگانی در نشست امروز ( دوشنبه، 19 فروردین ماه ) مجمع عمومی اجلاس اتحادیه بین‌المجالس گفت: با توجه به آیتم اضطراری مصوب در این اجلاس؛ جمهوری اسلامی ایران در حالی که خود مبتلا به بلایای طبیعی سیل و طوفان بوده و طی روزهای گذشته و در حال حاضر بخش های وسیعی از کشورمان متحمل خسارات عمده ناشی از سیل شده، نسبت به خسارات وارده بر منطقه آفریقا از جمله موزامبیک، مالاوی و زیمباوه ابراز تاسف و تاثر می نماید.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی امیدوار است مردم آسیب دیده در این کشورهای آفریقایی با بهره مندی از کمک های جامعه بین المللی و من جمله ج.ا.ا بتوانند زندگی خود را سامان دهند.



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عین حال، بر احقاق حقوق مسلم مردم فلسطین و حفظ حقوق اقلیت های مسلمان در جهان تاکید و اشغال خارجی از جمله جولان تبعیض  نژادی، تروریسم و اسلام هراسی را که بلایای انسانی عصر حاضر هستند را در سراسر جهان محکوم می کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 277482
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار