خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/07/29 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
دیدار روسای گروه دوستی پارلمانی فرانسه – ایران در مجالس ملی و سنا با معاون قوانین مجلس؛

تداوم زورگویی و نقض معاهدات بین‌المللی توسط آمریکا خطری برای استقلال همه کشورهای جهان است

روسای گروه دوستی پارلمانی فرانسه – ایران در مجالس ملی و سنای فرانسه با حسین میرمحمدصادقی، معاون قوانین مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، روسای گروه دوستی پارلمانی فرانسه – ایران در مجالس ملی و سنای فرانسه؛ ظهر امروز یکشنبه 29/07/1397 با حسین میرمحمدصادقی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.



 











دیدار رئیس گروه دوستی مجلس سنا و مجلس نمایندگان فرانسه با میرمحمد صادقی


 



میرمحمدصادقی در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط دیرینه دو کشور گفت: ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و فرانسه علیرغم فرازونشیب‌ها، همواره رو به رشد بوده است.



وی ابراز امیدواری کرد: سفر گروه دوستی پارلمانی فرانسه به تهران به حل موانع و ارتقاء مناسبات فیمابین منجر گردد.



 











دیدار رئیس گروه دوستی مجلس سنا و مجلس نمایندگان فرانسه با میرمحمد صادقی


 



میرمحمدصادقی در بخش دیگری با تشریح وظایف معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه معاونت قوانین در مجلس شورای اسلامی نظارت بر مراحل قانونگذاری، انتشار قوانین و تنقیح قوانین مصوب در کشور است.



معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با قدردانی از موضع‌گیری مثبت فرانسه و برخی کشورهای اروپایی در موضوع برجام، افزود:‌ کشورهای مستقل جهان باید با یکجانبه‌گرایی آمریکا مقابله نموده و سیاستی مستقل اتخاذ نمایند، چراکه تداوم این روند زورگویی به دیگر کشورها و نقض معاهدات بین‌المللی خطری برای استقلال همه کشورهای جهان است.



 











دیدار رئیس گروه دوستی مجلس سنا و مجلس نمایندگان فرانسه با میرمحمد صادقی


 



در ادامه این دیدار روسای گروه دوستی پارلمانی فرانسه – جمهوری اسلامی ایران در مجالس ملی و سنای فرانسه بر تلاش فرانسه برای حفظ برجام و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای توسعه روابط ایران و فرانسه در کنار سایر کشورهای اروپایی تأکید نمودند.



 











دیدار رئیس گروه دوستی مجلس سنا و مجلس نمایندگان فرانسه با میرمحمد صادقی


 



هیأت پارلمانی فرانسه در بخش دیگری با اشاره به تشابهات وظایف حوزه‌های قانونگذاری و مکانیزم‌های موجود در فرآیند قانونگذاری دو کشور، بر تبادل تجارب در امر قانونگذاری میان مجالس دو کشور تأکید کردند./



پایان پیام



 



برای دیدن گزارش تصویری این دیدار اینجا کلیک کنید.



 



 

  • کد خبر : 264762
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار