خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/07/26 - 17:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اروگوئه با وزیر کار و تأمین اجتماعی اروگوئه

عبدالرضا عزیزی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اروگوئه و هیات همراه متشکل از جناب آقایان رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد و روح الله بابایی، صالح نماینده بوئین زهرا، در ادامه دیدار رسمی خود از اروگوئه، با آقای ارنستو موررو، وزیر کار و تأمین اجتماعی اروگوئه در مونته دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عبدالرضا عزیزی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اروگوئه و هیات همراه متشکل از جناب آقایان رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد و روح الله بابایی، صالح نماینده بوئین زهرا، در ادامه دیدار رسمی خود از اروگوئه، روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مهر ۱۳۹۷ با آقای ارنستو موررو، وزیر کار و تأمین اجتماعی اروگوئه در مونته ویدئو ملاقات و در خصوص روابط فیمابین دو کشور در حوزه های تجاری، کار و امور اجتماعی رایزنی نمودند.



 











دیدار عزیزی با وزیر کار و تامین اجتماعی اروگوئه


 



در این دیدار، عبدالرضا عزیزی ضمن اشاره به سوابق و تجربیات حرفه ای خود در حوزه کار و رفاه اجتماعی، توضیحات مبسوطی را در خصوص نظام کار و تأمین اجتماعی کشورمان ارائه و تأکید کردند که زمینه های مختلفی برای بسط روابط تجاری فیمابین وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به بحث انتقال نیروی کار ماهر ایرانی به اروگوئه اشاره کرد.



ارنستو موررو، وزیر کار اروگوئه نیز در این دیدار ضمن استقبال از سفر گروه دوستی پارلمانی کشورمان و همچنین ارائه توضیحات مفصل در خصوص نظام بیمه ها، بازنشستگی و ... در اروگوئه، از آمادگی کشور متبوعش برای امضاء سند همکاری با کشورمان در حوزه کار و تامین اجتماعی خبر داد.



پایان پیام/



 

  • کد خبر : 264546
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار