خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/02 - 11:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل

دیدار رئیس و اعضا گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با گروهای مقاومت فلسطینی مستقر در دمشق

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با تأکید بر اهمیت وحدت میان گروه‌های مبارز فلسطینی گفت: تنها راه مقاومت در مرحله اول وحدت و یکپارچگی است همانطور که وحدت در لبنان باعث پیروزی محور مقاومت در تشکیل دولت و مجلس شد و انتظار میرود با وحدت، یکپارچگی و انسجام در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به هدف آزادی قدس شریف و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود دست یابیم .

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، خجسته در این دیدار ضمن تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران از  ملت فلسطین و محور مقاومت گفت: با تمام توان از قدس و ملت شریف فلسطین دفاع خواهیم کرد.  وی افزود:  فشارهای کنونی امریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان بواسطه حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین است.



رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین با تأکید بر اهمیت وحدت میان گروه‌های مبارز فلسطینی گفت: تنها راه مقاومت در مرحله اول وحدت و یکپارچگی است همانطور که وحدت در لبنان باعث پیروزی محور مقاومت در تشکیل دولت و مجلس شد و انتظار میرودبا  وحدت ، یکپارچگی و انسجام در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به هدف آزادی قدس شریف و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود دست یابیم .



خجسته تصریح کرد: محور های مقاومت در سراسر منطقه شکل گرفته به لطف خداوند پیروزی نزدیک است چرا که امریکا و تمام ایادی استکبار به بن بست رسیده و در شکست های پی درپی توطئه های جدیدی مانند بحث معامله قرن و عنوان قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، تروریست خواندن سپاه را آغاز کرده اند که نشانه استیصال است.



وی در پایان بر تداوم حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین در همایشها و کنفرانسهای بین المللی جهت هم افزایی و  و ایجاد همبستگی بیشتر همانند گذشته عمل خواهد کرد .



رهبران گروههای فلسطینی حاضر در این دیدار نیز از حمایتهای و کمکهای جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرده و گفتند: جمهوری اسلامی ایران همواره از  مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و در این پشتیبانی  صادق بوده و برخلاف بعضی کشورهای عربی بر حمایت خود ثابت قدم بوده است.



رهبران گروه‌های فلسطینی افزودند: انقلاب اسلامی با شعار دفاع از مظلوم و حفظ ارزشهای انسانی تشکیل شده و در عمل به آن اقدام کرده است، برخلاف دول عربی همچون امارات ، مصر و عربستان سعودی که دست دوستی به سمت رژیم صهیونیستی دراز می کنند و به مردم فلسطین پشت کرده اند.



رهبران گروه‌های فلسطینی با محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران ،خاطرنشان کردند:امریکا با همکاری هم‌پیمانان خود در منطقه تروریستهای تکفیری را بوجود آوردند و پشتیبانی و سلاح دادند لذا تروریست اصلی خودشان هستند.



در بخش دیگری افزودند: تاریخ ثبت خواهد کمکهای جمهوری اسلامی ایران را به مردم فلسطین در زمانی که کشورهای عربی هیچگونه حمایتی نداشتند و این در اذهان ملت فلسطین نقش بسته است.



یکی از رهبران گروه‌های فلسطینی افزود: جمعه آخر ماه رمضان در پیش است همانگونه که امام راحل آنرا بنیان گذاشت و فرصت خوبی است برای مقابله با توطئه های امریکا و روشنگری کنیم که جهان اسلام در مقابل این خطر بزرگ بایستد.



وی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و مسیر مبارزه را ادامه خواهد داد.



پایان پیام/



 

  • کد خبر : 278508
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار