خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/04/05 - 18:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فرشادان در بازدید از شرکت بیونانو پارک لهستان:

آمادگی کمیسیون های تخصصی مجلس برای توسعه همکاری با پارلمان جمهوری لهستان

رییس گروه دوستی و پارلمانی ایران و لهستان در بازدید از شرکت بیونانو پارک لهستان گفت:کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی آمادگی توسعه همکاری با پارلمان جمهوری لهستان را دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان که  روز دوشنبه (4 تیر) به ریاست دکتر سیدمهدی فرشادان وارد ورشو پایتخت لهستان شده بود، در  روز اول اقامت خود در شهر صنعتی ووج لهستان از شرکت بیونانو پارک دیدار و مورد استقبال رئیس هیات مدیره این شرکت قرار گرفتند.



رییس گروه دوستی و پارلمانی ایران و لهستان با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران و لهستان، همکاریها دو کشور در بخش های دولتی و خصوصی را مهم دانست و گفت: تعامل و ارتباط تشکل های علمی_تکنولوژی به توسعه و گسترش روابط دو کشور کمک شایانی خواهد کرد و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی آمادگی توسعه همکاری با پارلمان جمهوری لهستان را دارد.



در این نشست، در زمینه پیشرفت‌های علمی، صنعتی و نانوتکنولوژی و دانش بنیان بحث و تبادل نظر شد.



رییس گروه دوستی و پارلمانی ایران و لهستان همچنین در این دیدار تعاملات نانوتکنولوژی و دانش بنیان را خواستار شد.



فرشادان در ادامه ظرفیت های علمی ایران و لهستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اهمیت دارد همکاری و تعامل در بخش علمی_دانشگاهی به ویژه نانو تکنولوژی لهستان و دانش بنیان ایران  وجود داشته باشد و این دو مرکز علمی از توانمندیها به نفع دو ملت استفاده کنند.



هیات مدیره شرکت بیونانو پارک خواستار گسترش روابط و همکاری های علمی بین دو کشور شد و با توجه به اشراف بر پیشرفت نانوتکنولوژی ایران، بهره مندی و همکاری های علمی را مهم دانست./



پایان پیام

  • کد خبر : 250794
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار