خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/06 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
"سال مهار تورم و رشد تولید"

کاظمی: توجه به بخش خصوصی می‌تواند سبب افزایش تولید در کشور شود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد واگذاری امور به مردم می تواند اهرم خوبی برای توسعه اقتصادی در کنار فعالیت های دولت باشد.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص راهکارهای تحقق شعار سال 1402 مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: مولفه تولید طی سال های اخیر از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید جدی قرار گرفته تا ظرفیت های داخلی فعال شده و از آنها به درستی استفاده شود.



نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید ضعف مدیریت اقتصادی در کشور برطرف شود، اظهار کرد: در واقع قوه مجریه به عنوان پیشران این شعار باید از همه توانمندی هایش بهره ببرد.



وی با انتقاد از دولت ها مبنی بر اینکه متاسفانه طی سالیان اخیر عرصه تولید به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، ادامه داد: برای برون رفت از این شرایط باید به سمت مردمی شدن اقتصاد حرکت کنیم که تحقق آن دوری دولت ها از تصدی گری است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه واگذاری امور به مردم می تواند اهرم خوبی برای توسعه اقتصادی در کنار فعالیت های دولت باشد، افزود: برای دستیابی به این امر نیازمند توجه به بخش خصوصی هستیم.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی باید تلاش کنیم فعالان اقتصادی بدون دغدغه بتوانند به تولید محصولات داخلی بپردازند؛ چنین موضوعی سبب رشد تولید و همچنین مهار تورم و نقدینگی در کشور می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359193
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار