خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/11 - 16:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
گودرزوند چگینی:

پایبندی به قوانین؛ رهیافت رسیدن به ایران قوی/ باید از منابع مادی و انسانی کشور به درستی استفاده کنیم

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به قانون اساسی و سایر قوانین جاری در کشور پایبند باشیم یقینا به یکی از کشورهای قدرتمند در منطقه تبدیل خواهیم شد.

مهرداد گودرزوندچگینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به راهبرد تحول در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رسیدن به ایران قوی گفت: اظهارات مقام معظم رهبری همواره با یک مبانی مطرح می شود و آن مبانی هم براساس ظرفیت‌های است که در کشور وجود دارد.



وی با اشاره به ظرفیت قانون اساسی و دیگر  قوانین موجود در کشور تاکید کرد: ما اگر به قانون اساسی پایبند باشیم یقینا به یکی از کشورهای قدرتمند در منطقه تبدیل خواهیم شد.



گودرزوند چگینی با اشاره به ماموریت های که ذیل قوانین برای وزارتخانه ها تعریف شده است، تصریح کرد: اگر وزارتخانه‌ها و بخش‌های مختلف اجرایی این قوانین را به درستی اجرایی کنند، بسیاری از مشکلات برطرف شده و تحولی در کشور رخ خواهد داد.



این نماینده مجلس با اشاره به رفع تداخل در وظایف قوا و اجرای ماموریت‌های اصلی آنها ، بیان کرد: همچنین ما اگر بتوانیم به خوبی از منابع مادی و انسانی کشور هم در بعد کمی و هم در بعد کیفی استفاده کنیم می توانیم به یک کشور قوی تبدیل شویم.



نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تمرکز بر اصول سیاست خارجی برای رسیدن به ایران قوی، تاکید کرد: اگر ارتباط ما با کشورهای همسایه - کشورهایی که با اصول ما همخوانی دارند - مدنظر قرار گیرد، این امر می‌تواند ایران را به کشوری قوی در بین کشورهای جهان تبدیل کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359290
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار