خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/07 - 16:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
"سال مهار تورم و رشد تولید"

مالکی: جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و مهار تورم در گرو نظارت بر بازار است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد عدم نظارت کافی دستگاه های اقتصادی موجب افزایش قیمت ها و نهایتا تورم شده است.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص راهکارهای تحقق شعار سال 1402 مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: عبور از چالش های اقتصادی کشور نیازمند اراده و عزم جدی دست اندرکاران این حوزه است.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این حوزه طی چند سال گذشته از سوی رهبر انقلاب بارها مورد تاکید قرار گرفته و نشان می دهد دغدغه مهمی در این حوزه وجود دارد و اگر دولت های مختلف اقدامات درستی را انجام داده بودند، اکنون با مشکلات اساسی روبرو نبودیم.



وی با بیان اینکه نمایندگان در ملاقات نوروزی با رییس جمهور نیز تاکید کردند دولت سیزدهم باید معیشت مردم را مورد توجه جدی قرار دهد، ادامه داد: خوشبختانه نخستین جلسه شورای اقتصاد طی چند روز گذشته برگزار شد که بیانگر عزم دولت برای ایجاد تحول در حوزه اقتصاد و عرصه تولید و نهایتا معیشت مردم است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از عدم نظارت کافی دستگاه های اقتصادی بر این عرصه، افزود: اگر این مولفه قوی بود، قطعا در سال گذشته هر روز شاهد افزایش قیمت ها نبودیم.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قوه مقننه نیز برای تحقق شعار سال و کمک به معیشت مردم دیگر نباید با مسئولان و وزراء این حوزه رودربایستی داشته باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در اواخر سال گذشته مشاهده شد که حقوق 800 هزار معلم دلسوز و فداکار کشورمان به نحو ناشایست و نادرستی به تعویق افتاد و در بدترین شرایط ممکن پرداخت شد لذا چنین موضوعاتی دیگر نباید رخ دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359206
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار